neděle 17. února 2013

Dámská jízda u Adekji

Na papírku je napsáno "Spor(ř)ák" a pod tím číslo.
Alenka: "Ty máš heslo na sporák?"
Adriel: "Ne, to je telefon."

Alenka (kouká na obrázek): "Proč tu má Oník takový kozy?"
Adekja: "To nevim. Proč jsem si tu psala ovčí vlna a otazníky?"
Alenka: "A tady je mmá taky, podívej. A jako prase."

Alenka: "Imaginární přítel."
Iris: "Čí?"
Alenka: "To se tu nepíše."

Iris: "Potom mají ještě jednu písničku o tom jak byla těhotná a snažila se to zatajit před svojí matkou. Ale tu dneska nehráli. Teda včera. Ve čtvrtek. Ve středu.

Adriel: "My jsme měli taky na mikru narváno. Vždycky: je tenhle schod volnej?"

Adriel: "Takže oni to vlastně chápou!"
Alenka: "Nojo, nejsou tak blbí. Teda v tomhle smyslu."

Adriel: "Takže žebra jsou rozhodující."
Alenka: "Ještě  možná uzený koleno by prošlo. Nebo kuřecí stehna s hořčicí."

Adriel: "To bych ho musela opít, zdrogovat a provést mu lobotomii."
Adekja: "To je dokonalej plán! Honzík dostane lobotomii!"
Adriel: "Co jsem si to na sebe zase ušila?"

Kuře á la Fosil

Alenka: "Tahle váza. Váza s velkým A."

Iris: "Máš gmailovej účet?"
Alenka: "Mám. A to něco znamená?"

Alenka: "Jeden den jsem uvařila oběd a ještě upekla bábovku. Byla jsem považována za velmi hustou."

(o malbě na zdi)
Julča: "Vypadá to dost dobře na to, že je to od Fosila."
Adriel: "Hlavně to vypadá o dost líp než Fosil."

Iris: "Já jsem vždycky měla o chirurzích nevalné mínění."
Adriel: "Ale on bude chirurgem Nerad."

Adekja: "Škoda, že před tím Neradem bude MUDr."
Adriel: "Ale to se vždycky dá odstranit. Třeba žiletkou..."

Žádné komentáře:

Okomentovat